Ik zoek een goed hotel in Sneek, met een goed restaurant, en waar moet ik uitgaan vrijdag a.s. in Sneek? ik ben 30 jaar oud.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Antwoorden (5)

Als je 30 bent en je wil wat, waarom ga je dan in hemelsnaam naar Sneek. Ik zou zeggen, eet er snel een vis en ga dan lekker naar Drachten waar het WEL gebeurt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
uitgaan in sneek kan alleen in de zomer, als het toeristisch seizoen is begonnen:

A
Café The Legend‎ - meer informatie »
Marktstraat 29, 8601 CS Sneek‎ - 0515 414180‎
Een recensie schrijven
B
Alcatraz Discotheek‎ - meer informatie »
Kl Kerkstr 4, 8601 CN Sneek‎ - 06

zie link invoeren: uitgaan sneek
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sneek geen idee woon in hoogeveen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor een goed hotel kun je kijken en op prijs vergelijken bij Olezo.nl: http://www.olezo.nl/nederland/friesland/sneek.html. Stappen in Sneek is helemaal geen probleem, het centrum heeft genoeg keus. Zie voor kroegen http://www.kroegenweb.nl/uitgaan-en-stappen-in-sneek
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onder de Linden is een leuk restaurantje in Sneek. Een echt goed restaurant is 't Plein in het nabije Joure (20 min).