mijn blackberry is ongeveer 3 weken geleden onder de kraan gevaLlen, sinds dien leid het ze eigen leven, wat nU

Soms heb ik er geen last van, maar soms dan gaat ie ineens naar boven naar beneden scrollen, dan kan ik klikken wat ik wil dan loop die helemaal vast en kan ik niks meer, batterij uithalen of nieuwe derin helpt niet, is heel frutserend......

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Helemaal uit elkaar halen en droogfohnen. Helpt dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

İk heb de zelfde probleem ook gehad tenminste ik liet hem vallen in de wc pot. Op het moment dat je het liet vallen kon je hem droogfohnen, maar nu ben je er helaas te laat mee. De enige optie is het laten repareren en tuurlijk onder jou kosten. Naar de reperatie is mijn blackbarry goed te gebruiken al hoewel hij tog afentoe wat uit zich zelf doet, geef dit inprincipe geen last!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Droogfohnen wil helpen