Waar moet je terecht om beelden van noodweer ofzo te verkopen aan de tv?

Als je noodweer hebt gefilmt waar moet je dan terecht om het te verkopen aan de tv?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Er zal niemand zijn die het wil kopen, tenzij je echt iets heel bijzonders hebt gefilmd maar dat doe je bijna nooit. Dus je kan nergens terecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ken je Storm Chasers op Discovery?Daar verkopen ze beelden van tornado's aan tv: dus het kan zeker wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is bijzonder omdat tornado's amper zo dichtbij gefilmd worden.
@roland1995 zeker wel
Dit kun je doen bij de persafdeling van een televisiezender. En anders bij de programma verantwoordelijke.