Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben echt kapot(moe nergens zin in ) etc. Uit een bloedtest is gebleken dat ik pheifer heb maar wanneer is niet duidleijk. Ik heb ook 2 operaties ge

Had aan me knie en dat heeft +- 3bloedingen in me knie veroorzaakt en ik ben flauwgevallen.
Dus me lichaam is wel kapot geweest maar het is toch niet normaal dat ik nu nog steeds kapot ben echt zo moe dat ik bijna moet huilen.
Wat kan het zijn gewoon naweeën van al mijn gezeik? Of misschien iets anders?
Door al me knie operaties ben ik iets banger geworden dus als iemand iets weet graag vertellen;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
835

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Joh, bel even met de dokter voor een afspraak, en neem je vraag zoals je het hebt gezet op goeievraag mee. Print het even uit ofzo, of lees het voor. Dan gaat de dokter wel doorvragen en geeft hij je wel tips hoe je ermee om moet gaan! Je kunt ook even bellen tijdens het telefonisch spreekuur en je berichtje voorlezen.
Waarom dit advies? Je dokter heeft al je medische gegevens. Hij kan inschatten of het normaal is dat je dit hebt. Er is geen reden om te denken dat je opnieuw iets moet ondergaan, echt niet. En anders zeg je gewoon heel stellig dat je dat niet wilt. Laat het je niet tegenhouden om iemand te vragen die er voor gestudeerd heeft! Hij heeft de kennis, jij kan het er gewoon weghalen! En dan voel je je veel zekerder dan wanneer je eindeloos gaat zoeken op internet ofzo!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding