Wat zijn de tarieven van snowworld zoetermeer?

voor een 14 jarige en een 52 jarige.
de 52 jarige wil niet snowboarden. (maar vind het wel goed om mee te gaan)

ik wil ongeveer 8 uurtjes verblijven

Toegevoegd na 49 seconden:
en wat zijn de openingstijden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

Dat ligt helemaal aan wat de verdere wensen zijn. Bijvoorbeeld of je ook materiaal wil huren en op welk moment je daar heengaat. Het beste kun je denk ik kijken op de website. Daar moet je alles kunnen vinden als het goed is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Woensdagavond is kortingsavond. Voor 25 euro 5 uur binnen.
http://www.uitmetkorting.nl/snowworld-zoetermeer/korting-snowworld-zoetermeer/

maandag t/m vrijdag 07.00 - 23.00 uur
zaterdag en zondag 08.30 - 20.00 uur

Let op: tijdens nationale feestdagen is SnowWorld Fitness geopend van 09.00 tot 17.30 uur.