Kan je via mbo niveau 4 bedrijfsadministratie naar hbo recht

Ik doe een opleiding bedrijfsadministratie niveau 4 zit in de 2 leerjaar van de 3. Maar ik begin meer interesse te krijgen in de juridische gedeelte.
dus mij vraag was aan jullie of ik via mbo administratie naar hbo recht kan gaan of kan ik alleen maar iets met administratie doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil natuurlijk dit opleiding afmaken als het niet lukt op het hbo dan heb ik tenminste nog mijn mbo diploma maar het kan dus wel als ik mijn diploma heb kan ik alle richtingen op

Antwoorden (2)

Nee hoor, je kunt met dat diploma gewoon naar het HBO!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan dat alleen als je een instaptoets doet en dit kan alleen vanaf je 21ste?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen diploma hebt, dan moet je een instaptoets doen. Als je gewoon een 4-diploma hebt, kun je gewoon naar het HBO.