Help! geen inspiratie voor korte presentatie over paarden.

De presentatie mag 5 minuten duren, gaat over een onderwerp wat jij leuk vind en is in het engels. Nu wil ik het over paarden houden, algemene info over paarden zoals geschiedenis, verzorging en voedsel. Ook heb ik twee paarden thuis, een shetlander en een KWPN'er. Nu lijkt het me een leuk idee om na de algemene info over geschiedenis, ook de geschiedenis van de shetlander en KWPN te nemen. Maar word het dan niet te lang?
Bij het stukje gedrag hou ik het bij hoe paarden leven in een kudde, en aan het einde van de presentatie een kort filmpje van het gedrag van mijn twee paarden thuis.
of plaatjes van de paddock bij ons thuis voor het stukje stalling. Een beetje persoonlijk mengen in de algemene info.Mijn algemene stukjes zijn: geschiedenis van het paard, de kwpn en de shetlander, stalling, gedrag in de kudde, voedsel, verzorging, en ziektes.
-Is het beter om algemene en persoonlijke info te scheiden? dus praten over algemene stukjes, en aan het einde een filmpje over mijn eigen paarden?
- Wat voor algemene stukjes kan ik er nog bij doen?
- Of weet misschien iemand nog een leuker idee om persoonlijk en algemeen te combineren?
- Ik doe er ook foto's bij om het duidelijker te maken, ik maak de foto's zelf. Heeft iemand nog tips om de foto's leuk te combineren met het praten?
- Aan het einde maak ik een kort filmpje over mijn eigen paarden. Kan ik behalve het gedrag wat ze onder elkaar tonen ook leuke andere dingen filmen? tips
alleswatjenogwiltwetenzetikineenreactie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

ik zou inderdaad algemene informatie combineren met je eigen paarden door middel van foto's.
en dan zou ik een paar leuke weetjes vertellen over paarden;
http://www.paardentips.com/artikelen/wist_je_dat_weetjes.html

dan is een filmpje heel leuk. (misschien kun je tijdens het filmpje een paar foto's rond laten gaan van je eigen paarden)

als je nog niet precies weet wat voor algemene informatie je wilt gebruiken heb ik hier een voorbeeld van een eerder gemaakt spreekbeurt:
http://www.spreekbeurten.info/paard1.html

heel veel succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, dit heeft me geholpen!

Andere antwoorden (1)

Ik zou algemene informatie geven en je eigen paarden als voorbeeld nemen.