waar kan ik dsi spelletjes gratis downloaden?

ik zoek naar een site waar ik dsi spelletjes kan downloaden als iemand een goeie site heeft voor my graag sturen.(ik heb al zoveel sites bekeken en geprobeerd maar het lukt niet)
stuur alleen een site alsje zeker weet dat die het doet.

alvast bedankt..
ANONIEMPJE

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je kan een r4 kaart kopen (mediamarkt) en dan kan je daar gratis spelletjes op downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is toch een Nintendo DS met camera, bedoel je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een r4 kaartje is een kaartje die je ook kunt gebruiken voor je je telefoon of foto camera. Deze stop je in een speciaal ontworpen huls die als spelletje in je ds past. Op dit kaartje kun je dus bestanden zetten die je download. Dit bestand heet bijvoorbeeld .NTS ik gebruik deze zelf ook op mijn ds. Het maakt niet uit of je een camera hebt of niet. Het downloaden van spellen op een site durf ik nooit aan. Stel je voor dat je virussen download.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
.NDS bedoel ik sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ze verkopen het idd in de mediamarkt.
Vast wel op piratebay.org ;) daar kan je zowat alles downloaden