Waarom stopt bram van der vlucht ermee?

Deze vraag is voor oudere mensen. Kan mijn broertje t Sinterklaas journaal wel kijken vanavond ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ik zou het niet doen ! En hij heeft het heel lang gedaan en ha er genoeg van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je slim bent, kijk je eerst zelf en als het allemaal meevalt, dan kun je het morgen via uitzendinggemist.nl of het sinterklaasjournaal.nl laten zien. De kans is groot dat andere kinderen het op school wel hebben gezien. Zo kun je je vast voorbereiden op wat hij gaat zien.

Maar het kan nooit zo erg zijn, want anders hadden ze het niet in een sinterklaasjournaal laten zien.

Toegevoegd na 2 minuten:
En het is de vraag of dat de inhoud gaat zijn van het sinterklaasjournaal... het stoppen van Ban der Vlucht. En waarom hij stopt, hij heeft aangekondigd dat hij het lang genoeg heeft gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het sinterklaas journaal zegt zelf dat jongere kinderen ook mogen kijken, gewoon samen kijken! Ze maken er een mooi verhaal van hulpsinterklazen van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet het niet , het schijnt zo te zijn dat bram van der vlught het sinterklaasboek krijgt overhandigd van sinterklaas dus , het is afwachten wat er gezegd wordt.
Ik neem aan dat de mensen van het sinterklaasjournaal hier wel goed mee omspringt omdat er kleine kinderen kijken , maar het is wel 19.50 dat het uitgezonden wordt dus ik denk al met al dat je het risico niet moet nemen

voor een kind is een sinterklaas een sinterklaas ,neem ik aan dus het heeft ook geen echte meerwaarde