Wat is de prijs ongeveer van 1ha bos in oost vlaanderen, ik heb interesse voor te verkopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik denk dat jij bij de gemeente moet gaan informeren, want wat hier volgens mij een vereiste is, of gewenst, dat weet ik niet zeker, is een schone grond verklaring en die kan de prijs voor je grond behoorlijk beinvloeden. Ook moet je kijken hoe de grond is en de aangrenzende grond is belangrijk, bv een mooie stukje bos met daarom heen een autobaan is natuurlijk minder aantrekkelijk dan in een natuurgebied.

Maar ik denk als je de grond niet aan de gemeente zou willen verkopen, dat je daar de juiste info kunt krijgen.