ik ben een jongen 13 jaar en vind een meisje leuk ze doet anders tegen mij dan andere jongens

alleen ze gaat wel heel veel met jongens om(niet erg) maar weet niet ofdat ze me nou leuk vindt ze lacht altijd naar me en kijk me af en toe wel een aan en gaat dan met een vriendin geinen

Toegevoegd na 10 minuten:
ik hoor natuurlijk ook leugen van mensen dat ze bv aan het zoenen is met die daardoor weet ik niet meer wat ik moet doen die leugens vertellen ze ook over mij dus denk dat zij het zelfde denkt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (3)

Je kunt toch leuk vrienden met haar worden? Dan gaan jullie met een heel groepje op stap. Voor verkering heb je toch nog helemaal geen tijd. School, sport, je vrienden....

Ze vindt je vast leuk, omdat ze altijd zo lief naar je lacht. Dan kun je dat alvast eens tegen haar zeggen: ik vind het echt leuk, die lach van jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga ook vaak weg enzo met een groep alleen hoor natuurlijk allemaal dingen (leugens vertellen ze ook over mij bv dat ik aan het zoenen ben met een ander) dus weet niet meer wat ik moet doen
Probeer haar stille hints te geven. Wacht af en stap op haar af. Vraag dan of ze geinteresseerd is e zo niet, dan heb je het toch wel mooi geprobeerd en heb je ook gelijk antwoord op je vraag :) succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard moet je dit niet gelijk de volgende dag doen. Maar dat lijkt me wel vanzelfsprekend?
Goede tips allemaal maar nu komt het
Kijk wie een goede vriendin van haar is en ga daar eens mee zitten geef een goede indruk van jezelf en vraag wat dingen mischien al stiekem of die ander jou leuk vind als jullie aan het praten zijn zal jou chic er vanzelf bij komen zitten w8 dan ff en praat door na een tijdje loop je weg de twee zullen nu waarschijnlijk over jou gaan praten nu heb je een belangrijk iets gedaan meisjes praten namelijk vaak met elkaar over hun liefdes omdat haar vriendin jounu ook aardig vind zal zij het beetje moed geven zodat je chic iets gaat doen met je