Hoe kan je jezelf aantrekkelijk voor meisjes maken? Zonder dat jezelf verliefd bent. Hoe meer tips hoe beter.

Graag geen reacties als: "wees jezelf"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2K

Antwoorden (9)

Lekker ruiken schone kleren en styl kleren je moet natuurlijk je eigen styl kiezen.....
Het licht er ook vaak aan welk meisje iedereen is verschillend l.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha, en toch is dat de beste tip. Omdat je zo bent. En als iemand ziet hoe en wie jij bent en die vindt dat oké, dan heb je een klik. Kun je gewoon jezelf zijn. En dat hou je toch echt het langste uit.

Wat je nog extra kunt doen als je toch niet dat eerste deel van mijn antwoord wilde horen:

Praat netjes en vriendelijk. Niet van dat grove. Wees belangstellend. Maak een aardige opmerking hoe leuk haar haar zit of hoe grappig ze lacht. Niet opdringerig zijn. Plus de punten van de eerste reactie. Lekker fris en schoon. Goede deo gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een man werkelijk aantrekkelijk maakt voor een vrouw is een zelfverzekerde uitstraling, gevoel voor humor, een duidelijk gevoel voor eigenwaarde en controle over zichzelf en de situatie. Kortom, mannen met een sterke persoonlijkheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gemiddeld gezien,hebben de meisjes allemaal de neiging om elkaar een beetje na te apen als het om een menig gaat ( ook al zijn ze het stiekem totaal niet eens met elkaar )en als die mening gaat over witte sokken ,en dat ze dat zo lelijk vinden,dan moet je die in ieder geval maar even niet aantrekken. Vervolgens vinden ze modieuze kleding wel leuk om naar te kijken.En dan ook nog eens het liefste de kleding die ze op de tv zien. Dus spit de folders van V&D en de bijenkorf maar eens even door.
De ene helft van de meiden valt op jongens met een beetje lange lokken en de andere helft valt op jongens met super kort gemillimeterd haar,dus probeer de beidde mogelijkheden gewoon maar eens uit en kijk wat voor reacties of je krijgt. Verder vinden ze een klein beetje een gespierd lichaam wel stoer. Niet van die enorme spierbundels maar gewoon een klein beetje breed. En ze houden ook niet zo van chagrijnige betweters maar van vrolijke jongens die af en toe eens een leuke grap kunnen maken en waarderen. En iemand die galant is en zijn hulp bied wanneer het nodig is ( als mevrouw het dopje bijvoorbeeld niet van het flesje af kan krijgen ofzo)dan word dat uiteraard ook zeer gewaardeerd.
De hele avond het hoogste woord voeren tijdens een verjaardag dat vinden ze vaak niks.Te veel alcohol nuttigen dat je er vervelend van word vinden ze vaak ook alleen maar irritant , en verder (maar das mijn mening)is een horloge vaak al voldoende. Een stalen armband vind ik dan ook nog wel wat hebben. Maar een jongen die echt behangen is met oorbellen en ringen enzo dat vind ik dus niet mooi.Maar goed. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beroemd en rijk worden ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klinkt heel hard maar het klopt wel !
Het klinkt misschien ontzettend suf en ouderwets, maar jezelf zijn is toch wel een van de belangrijkste dingen!
Welk meisje wil nou een fake jongen?
Straks heb je echt een vriendin en moet je jezelf maar anders blíjven voor doen, snapje? :)
Maar goed, omdat je dat niet wilde horen,
een paar do's en dont's ;)
Do's:
-Wees jezelf (A)
-Wees geintresseerd in wat ze zegt
-Draag schone kleren!
-douche wanneer het nodig is.
-kortom, zie er verzorgd uit.
-laat dmv je kleren zien hoe je bent.
dus ga niet met een petje en kettingen rondlopen terwijl je liever in kaki kleren loopt.
(oh wacht, dan kom ik weer op ''wees jezelf'' uit...)
-lach veel! (maar niet té)
-stel je open voor nieuwe contacten.

Dont's:
-Te hard proberen erbij te horen.
-achter je vrienden aanlopen. (dat komt op het zelfde neer...)
-Arrogant praten.
-opscheppen
-Je ego laten zien. (als je die uberhaubt hebt)
-Loop niet te hard van stapel
-Loop niet te overdreven. (daar heben veel meisjes een hekel aan.)

ik hoop dat dit genoeg is! ;)
Ohja, en nog 1 ding, Heb humor!
(vinden veel meisjes héél belangerijk)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ohja, en nog 1 don't:
- Niet TE veel deo of aftershave gebruiken!
want dat stoot meisjes af ipv andersom ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was überhaupt niet altijd met een -p?? of zit ik fout?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen flauw idee. boeit me eerlijk gezegd ook niet zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik weet het ook niet, ik dacht misschien weet u het want als ik het verkeerd in een proefwerk zou schrijven krijg ik meestal een min.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoek t op op google ;)
Je zelf zijn en daarbij attent voor de dames. Met attent bedoel ik o.a. haar verjaardag niet vergeten en ook die van haar moeder niet als de verhouding goed is.
De rest komt/gaat vanzelf.
En ja, dat je regelmatig een schone onderbroek aan moet trekken lijkt me niks met met meisjes te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ehm...
volgens mij cool stoer doen.
dat vinden meiden wel leuk.
er zijn heel veel coole jongens bij mij in de klas en ze zijn heel popuilare.

maar er zijn ook jongens die niet zo opvallend zijn.
nerd.
(hun hebben nog nooit verkering gehad)

dus...
bij wie wil je horen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die mensen die stoer doen zijn in het dagelijkse leven niet zo stoer, als een meisje je alleen maar aantrekkelijk vind door je stoere gedrag en niet aan je ware ik, dan is dit meisje het zeker niet waard, Een meisje moet je leuk vinden hoe je bent en niet hoe je niet bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is wel een héél slecht antwoord.
hoezo zwart wit denken
Veel meisjes vinden het ook aantrekkelijk als je een beetje To hard to get bent.
Niet meteen kapsonerig en afwijzend maar niet despered om aandacht vragen.
En haar wat verkeerd zit is kan vaak een domper zijn, dus een goed kapsel kan ook een must zijn voor sommige meiden.