Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet je lopen op sleehakken?

ja, ik heb een vraag:
Hoe moet je nou eigenlijk lopen op sleehakken.
op de sleehakken op deze foto:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
3.5K
Amadea
12 jaar geleden
Niet. Op hoge hakken móet niemand lopen, die kan je beter alleen maar aan te hebben als je zit!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Oefen oefenen oefenen oefenen oefenen voor de spiegel vraag aan je moeder zus of vriendin hoe zij vinden dat je er op loopt en gewoon hele dagen dragen en er mee door het huis lopen buiten en als je er "klaar" voor bent aantrekken naar winkels en naar (school/werk?)

was ook bij mij!
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net als je gewoon loopt: eerst de hiel, dan de rest van de voet. Stapje voor stapje. Er is truck of zo.

Toegevoegd na 25 seconden:
*Geen truc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad eerst je hak neerzetten en dan de rest van je voet! & eerst thuis oefenen, voor de 1 is op hakken lopen een eitje maar voor een ander is het weer heel moeilijk... succes ermee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed dat je begint met sleehakken ipv naaldhakken, sleehakken lopen een stuk makkelijker. Wel lijken mij deze rond de 10 cm hoog, dat is wel hoog om mee te beginnen. Misschien kan je een keer sleehakken vinden van 8 cm. Dat is mooi hoog maar loopt iets makkelijker. Om het te leren is het steeds maar weer stukjes lopen. Je spieren in je voeten worden sterker en je enkels. Je kan gelkussentjes kopen voor onder de bal van je voet, die zijn zacht dus krijg je minder snel pijn. Doe verder wel rustig aan want verzwikken is pijnlijk en gevaarlijk!

En misschien bedoel je hoe je ze met kleding kan combineren, dan zeg ik baggy!
Baggy broeken zijn altijd mooier met sleehakken, de benen lijken langer en het is stoer maar elegant tegelijk.
Maar met een kniehoog jurkje of skinny jeans zijn ze ook te gek, leuke schoenen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding