Waarom staan niet alle bibliotheken in de lijst?

Op de website van de bibliotheken in Utrecht.
Als ik een boek zoek en dan kijk naar de beschikbaarheid dan staan sommige bibliotheken er niet tussen, bijv. Vleuterweide.
Waarom is dat zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Omdat er verschillende organisaties zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt niet.
Een boek is beschikbaar als de vestiging het heeft. Niet alle vestigingen hebben alle boeken.
In het geval dat jij noemt, heeft de vestiging Vleuterweide het dus niet zelf in huis, wel kunnen ze het voor je aanvragen zodat een vestiging die het wel heeft, het doorstuurt en het op de vestiging Vleuterweide geleend kan worden.