Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Portomonnee vraag:

Ik was portomonnee kwijt maar de politie heeft hem via mijn school terug gestuurd .
Ik was natuurlijk heel blij maar er zat ook nog 40 euro in maar nu niet meer. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
638

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Blij zijn dat je je portomonnee terug hebt. Vaak is er weinig aan te doen tenzij je kan bewijzen wie het gestolen zou hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die kun je op geen enkele manier terugkrijgen, de vinder dacht zichzelf waarschijnlijk een mooie beloning te geven, voor het terugbrengen naar de politie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk gelijkًًًًjammer genoeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat iemand 'm gestolen heeft, geleegd heeft en weggegooid heeft, en dat een eerlijke vinder 'm naar het bureau heeft gebracht...
In principe zou je aangifte kunnen doen, echter verwacht niet dat de politie een onderzoek gaat opstarten, na zo'n aangifte met onbekende dader. De aangifte zou dus alleen wat opleveren voor de statistieken.

Dus wees maar liever gewoon blij dat je de rest wel terug hebt gekregen en probeer te voorkomen dat je je portemonnee nog eens kwijtraakt.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding