Portomonnee vraag:

Ik was portomonnee kwijt maar de politie heeft hem via mijn school terug gestuurd .
Ik was natuurlijk heel blij maar er zat ook nog 40 euro in maar nu niet meer. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Blij zijn dat je je portomonnee terug hebt. Vaak is er weinig aan te doen tenzij je kan bewijzen wie het gestolen zou hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die kun je op geen enkele manier terugkrijgen, de vinder dacht zichzelf waarschijnlijk een mooie beloning te geven, voor het terugbrengen naar de politie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk gelijkًًًًjammer genoeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat iemand 'm gestolen heeft, geleegd heeft en weggegooid heeft, en dat een eerlijke vinder 'm naar het bureau heeft gebracht...
In principe zou je aangifte kunnen doen, echter verwacht niet dat de politie een onderzoek gaat opstarten, na zo'n aangifte met onbekende dader. De aangifte zou dus alleen wat opleveren voor de statistieken.

Dus wees maar liever gewoon blij dat je de rest wel terug hebt gekregen en probeer te voorkomen dat je je portemonnee nog eens kwijtraakt.