Is in sommige landen de snor van hitler verboden??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk jij toevallig der untergang :p

Antwoorden (3)

Of het verboden is weet ik niet maar ik weet wel dat als je er 1 opdoet je heel snel weg moet rennen voor mensen en je niet alles op een rijtje hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het niet verboden,
En zowel dan vind ik het persoonlijk echt nergens op slaan, een mens mag toch zelf weten wat hij draagt of doet, ???

En tja, Verder moet hij zelf maar voor de gevolgen opdraaien... Dus mocht hij in elkaar geslagen in een kroeg dan heeft hij er zelf om gevraagd,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de wet niet, maar het is wel min of meer een sociaal taboe. Wat best raar is, ik bedoel, charlie Chaplin had ook zon snor