weet iemand een leuke film voor mij, ik moet vandaag de hele dag oppassen! en die kinderen liggen de hele dag op bed. iemand een leuke film voor mij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kinderen liggen de hele dag op bed? Wat een raar oppasadres heb jij!

Antwoorden (6)

Ik snap niet dat als jij de HELE dag moet oppassen , de kinderen de HELE dag op bed liggen , ik denk dat je de avond bedoelt dan......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan wat voor een film, voor actie: watchmen, voor humor: disaster-, superhero-, epic movie, voor een beetje een zombiefilm: I am legend
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
actie vooral!
Up is een leuke film :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The king's speech, limitless , the next three days, hereafter, black swan, I'm number four, remember me, 127 hours, inception er zijn zoveel leuke films
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Piranha 3D is wel lache ;p bekijk de trailer maar 's :) lekker bloederig :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hall pass maar die moet je dan wel downloaden want hij draaide vorige week nog in de bios :p