Wie heeft er leuke tips om je kamer te veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
K heb geen idee hoe je kamer eruit ziet dus heb ook geen idee hoe je het kunt veranderen ....

Antwoorden (4)

*de spullen in je kamer veranderen (geeft je kamer al een heel andere look)
* verven/behangen
* een relax hoekje maken met een poef,stoelen of kussens
*leuke posters/foto's/schilderijtjes aan je muur hangen

Toegevoegd na 59 seconden:
de 1e moet natuurlijk zijn : de spullen in je kamer verplaatsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef je kamer een neutrale kleur en verander regelmatig door accessoires als kussenhoesjes, plaid,lijstjes, kaarsen e.d. te veranderen van kleur of thema. en inderdaad wat de voorganger zei, zet eens lekker alle meubels op een ander plekje. Dan lijkt het al weer een heel stuk anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Posters,bloemen likje verf voordat je het weet heb je een totAal andere kamer succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop eerst leuke spulletjes en haal daar na je ode spullen weg verplaats je meubels en schilder je muren in andere kleuren dat geeft al heel snel een ander effect plats je nieuwe spillen in je kamer tada een prachtige biuwe kamer