Pracht en praal doen het altijd goed in sombere tijden, (bijna) het hele land verenigd in het genieten van een mooi jong koppel en dergelijke. Dat naast het feit dat hij in de planning staat om koning te worden van een groot, belangrijk en invloedrijk gebied.
Overigens zijn er genoeg mensen die zich er niet voor interesseren of er tegen zijn, wegens bijvoorbeeld de kosten van het huwelijk en de uitzonderingspositie van deze twee mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hij is de toekomstige koning van het Verenigd Koninkrijk.
Heel Groot-Brittannië heeft hier mee te maken en iedereen wil dit droomhuwelijk bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iedereen? Lijkt me sterk
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Ik ga er echt niet naar kijken, hoor.
Prins William is de erfprins, de zoon van de kroonprins, en zal via het huwelijk voor een wettige troonopvolger zorgen. Als het goed is. Niet getrouwd, geen troonopvolger... dan moet er een zijtak aangesproken worden, zoals in Nederland gebeurde na stadhouder Willem III en in België na koning Boudewijn, hoewel dat door de kinderloosheid kwam.