soms dan gaat mijn msn opeens uit hoe kan dit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
kun je iets meer info geven, onmogelijk te beantwoorden zo..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sinds ik windows 7 heb valt mijn msn ook steeds uit dus misschien dat het daar nog wel aan kan liggen. Daarvoor had ik het namelijk nooit.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je pc met te veel tegelijk bezig is of net updates aan het binnen halen is. Of dat je pc blijft hangen en dat er op komt reageert niet. En dan kan het soms wel eens zijn dat je msn uitvalt.