Waar kan je goeie rookbommen kopen met kleur ? Wat legaal is maar wel veel rook geeft ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
8.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij een feestwinkel of op internet?

Antwoorden (1)

Beste Maarten,

Bij ons kun je volledig legale rooksignalen/noodsignalen kopen...
Ze geven erg veel rook, en zijn er in verschillende varianten:
- Rookstaven van 1 minuut (€7,-)
- Rookbommen van 2 minuten (€12,50)
- Rookbommen van 3 minuten (€17,50)

De rooksignalen zijn er in de kleuren:
- Rood
- Wit
- Blauw
- Groen
- Geel
- Oranje
- Paars
- Zwart

Om de werking van onze producten te zien kun je kijken op www.fsfnoodsignalen.nl of via onze social media:
- fsfnoodsignalen.hyves.nl
- http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001566545082

Voor alle producten geldt, hoe groter de afname, hoe hoger de korting!

Indien er nog vragen zijn, kun je deze altijd via bovenstaande kanalen stellen!

Mvg,

Albert
www.fsfnoodsignalen.nl