Als je moest kiezen een maand zonder t.v of zonder p.c wat koos je dan ?

utgeslooten p.c voor het werk

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dan is de keus snel gemaakt, want ik kijk geen tv. Al zou ik een maand zonder internet ook wel overleven hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

zonder tv, ik kijk zoiezo bijna geen tv.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nobrainer:
Zonder tv.

Op internet kan ik tv uitzendingen bekijken als ik dat zou willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was de vraag niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is de vraag dan wel?
Een maand zonder TV.

Op het internet kun je films downloaden, je kunt er het nieuws lezen, TV is overbodig in dat opzicht. Het is er voor gezelligheid.
Echter op de camping de laptop meenemen en 's avonds even een filmpje kijken is ook wel gezellig, maar dat komt door 'de camping'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allebei kan ik vast wel een maand zonder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder tv!! Dan kijk ik alles wat ik dan zo perse wel zou willen zien op internet. Zonder pc zou ik niet kunnen. Zonder email, hyves, google, gv enz... :-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De TV is in elk geval in de zomer niet veel soeps. Maar in het algemeen verkies ik de PC als zijnde een echt communicatiemiddel! Dus weg de TV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is voor mij een hele makkelijke keus, dat word dan een maand zonder tv. Je kunt op de pc ook (bijna) alles zien, wat er op tv word aangeboden ;-).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een maand zonder TV.
Ik heb Digitenne, en sinds KPN dat heeft overgenomen, vallen er zoveel zenders uit dat ik al zo goed als geen TV meer heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou ook kiezen voor een maand lang geen televisie. Ik gebruik de computer / internet veel meer en kan me prima vermaken zonder tv.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe de tv maar een maand weg, dan kijk ik wel stiekum tv op mijn pc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan wel een maand zonder TV. Kijk toch al weinig, alleen naar het journaal en andere nieuwsprogramma's. Kan het nieuws ook volgen via internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder TV. alles wat ik kijk is toch wat niet op TV komt en ik dus download. en internet vind ik toch een stuk interressanter dan TV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zonder tv daar is gv niet te ontvangen,en nauwelijks porno te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb mijn TV drie weken geleden weggedaan en ik mis alleen heel soms de gewoonte van onderuitgezakt naar de buis staren. De vooral belabberde programma's heb ik nog niet gemist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder tv, want ik kan lekker op uitzendinggemist.nl de prigramma's terugkijken, of op de sites van de omroepen zelf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een tv !
Ik heb er geen dialoog mee ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sinds ik internet heb gaat de tv nauwelijks nog aan. Dat ik niet een maand zonder internet kan is onlangs bewezen toen mijn pc crashte en ik een week op iemand moest wachten die de boel weer moest oplappen. Helemaal niet leuk, zo'n week zonder internet. De tv kan dus rustig een maand weg.
14 jaar geleden
dat is een hele makkelijk, een maand zonder tv, pc is een veel meer interractief medium