Is het mogelijk om van Hogeschool te wisselen zonder opnieuw te moeten beginnen met een opleiding? Ik sluit nu het eerste jaar af met een propedeuse.

Ik studeer nu in Amsterdam maar zou na dit jaar graag mijn studie voortzetten aan een andere Hogeschool, maar kan op internet hier niets over vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
28K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je dezelfde studie ergens anders doen of een totaal andere studie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou graag dezelfde studie in het tweede jaar op een andere school willen voortzetten.

Het beste antwoord

Ja dat kan, mag geen probleem zijn. Je punten van je P zijn ook geldig op een andere school, bel anders je je nieuwe school op en vraag je het even.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

denk wel dat dat mogelijk is. Tenminste als je alleen van school wil wisselen en het precies dezefde opleiding is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je propedeuse gehaald hebt moet dit geen probleem zijn wanneer je dezelfde opleiding blijft volgen.
Maar voor zekerheid kan je het beste even een mailtje/belletje naar je mogelijke nieuwe school doen om te vragen of het mogelijk is van jouw oude school over te stappen