Wat te doen tegen snurkende mensen?

Met zijn zessen op een kamer en 1 Snurkt heel hard

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.5K
Amadea
13 jaar geleden
Niet met z'n zessen op 1 kamer slapen, gewoon ieder een eigen kamer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea, die luxe kan niet iedereen zich veroorloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Xd we zijn op werkweek in oostenrijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegen snurkende mensen? klinkt niet echt vriendelijk :p

Antwoorden (22)

1. Uit de kamer zetten
2. Kussen gooien
3. Hm niet laten slapen
4. Neus laten snuiten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha +
Laat hem flink hardlopen. Sinds mijn pa hardloopt snurkt hij niet meer. Intensief sporten in zijn algemeen verruimt de luchtwegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je had een tijde ook zo een reclame op tv tegen snurken dat was een soort pleister op je neus die zette je lucht wegen open misschien kun je wel een keer kijken bij een drogist?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat hem afvallen, stoppen met roken en geen alcohol!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, zeker weten. Zo te zien ben jij een liefhebber, dus of het jou lukken gaat..... ;-)
Dat ligt er al aan of dit een permanente situatie is: met zessen op een kamer, of dat het tijdelijk is, bijv. tijdens een vakantie.

Tijdens een vakantie kun je wel oordopjes in doen.
Ik gebruik die al jaren, Ohropax, en dat werkt heel goed.

Als het permanent is hangt het nog van de situatie af:
In een militaire kazerne laten ze je dit zelf oplossen.
In een internaat kun je de hulp inroepen van de leiding.

De snurkende zelf kan ook wel wat doen, maar al die middeltjes die je bij de drogist/apotheek kan kopen, die werken niet.

Wat wel werkt is het laten aanmeten van een beugel, een soort bitje. Kost wel wat, maar werkt wel. Een collega van mij heeft het en het heeft zo ongeveer haar huwelijk gered.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn man heeft dit jaren gedaan! Begin dit jaar heeft hij zich een gebitje aan laten meten...
Sindsdien heerst er vrede en rust bij ons... Mits hij t draagt... Hihihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snurken gebeurt meestal als men op de rug ligt.
Een snurk bal wordt bevestigd op de rug van de snurker (onder de pyjama).

Zodra de snurker zijn slaappositie verplaatst van zijn zij naar zijn rug zorgt de bal voor een oncomfortabel gevoel.

Het voorkomt dat de snurker op zijn rug gaat liggen.
Het lijkt op het eerste gezicht niet iets wat iemand prettig zal vinden om op die manier wakker te worden midden in de nacht, maar sommige mensen zijn er bij gebaat om door middel van deze wijze de slaappositie voor goed te veranderen.
Voor dit doel wordt vaak gebruik gemaakt van een tennisbal, een golfbal, of een honkbal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas, mijn vriend snurkt ook op zijn zij, meestal alleen op de rechter zij, ik geef hem meestal een duw en vraag of hij op andere zij wil draaien. Het is zo irritant!! Ik ben meteen wakker zodra ik 1 snurkje hoor, en daarna blijft het doorgaan, ook al probeer ik me er soms niet aan te ergeren. Dat duurt nooit lang, ik erger me rot!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Siska: + je voor het (altijd) zo duidelijke en écht helpende antwoord dat je gaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben jaloers, die van mij lag vannacht nog te snurken, op zijn zij.., op andere zij gedraaid.., nog steeds gesnurk, gaaaaappp.
Ik begrijp dat het om een werkweek gaat dus je moet nu een snelle praktische oplossing hebben.
Misschien helpt het als de snurker op zijn/haar zij ligt - misschien vragen of je 1 of 2 extra kussens kunt krijgen, de snurker op z'n zij leggen en dan kussens achter de schouder en kont leggen zodat hij niet makkelijk kan terugdraaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snurk zelf,mijn zus word er gek van als we op vakantie zijn.Ik heb van alles geprobeerd,neusvleugels,drankjes exc.maar niets hielp.Tot ik erg gek van werd dat mijn zus me steeds wakker maakte.Ik had oordopjes bij me voor de herrie van de vakantiegangers,en deed deze voor de grap in mijn neus,deze waren van schuim rubber(van die gele dingen).En ik zal je vertellen dat mijn zus me die nacht bijna niet gehoord heb.Het is misschien geen lekker gevoel,maar het hielp wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klein velletje in de arm pakken. dan draait ie zich vanzelf op de zij en heb je nergens meer last van ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt van die A.vogel neusspray,
Dat haalt het snot uit je neus weg in 10 seconden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een andere kamer gaan liggen... Makkelijkste oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snurken wat kun je er tegen doen
Naar iemand luisteren die ligt te snurken kan leuk zijn, maar ook erg irritant. Maar als je samenleeft met iemand die snurkt, een relatie of een familielid misschien, dan kan het geluid van iemand die snurkt redelijk storend zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ook wel helpt is als mensen op hun rug gaan slapen .. Of kan een band voor om hun arm halen voor als ze beginnen te snurken er een trillen in werken komt in die armband waardoor ze stoppen met snurken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.buiten laten slapen,
2.speciaal antisnurkdingetje kopen ff op internet zoeken.
3. kussen op zijn hoofd gooien als hij slaapt
4. oordopjes in doen
5. eerder gaan slapen dan diegene
6. diegene niet in slaap laten vallen
7. de luchtwegen van diegene beter open houden
8. niks van aantrekken.
9. die persoon telkens aantikken als hij weer begint te snurken, vaak stopt die persoon dan wel.
10. in een afgesloten gedeelte laten slapen, huiskamer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wist niet wat ik hoorde, maar het werkte echt! Vlak bij de persoon 2 keer met de vingers knippen en je hebt er geen last meer van! Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snurkte ook altijd en ook nog Knarsen met mn tanden . vreselijk vond mn vriend het. Elke keer als ik dat deed gaf hij me een duw . Nu doe ik het zelden meer . Want hij werd er altijd wakker door vooral dat knarsen. Bij mij heeft het geholpen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Robin , het is 'n hardnekkige kwaal . Mijn vader snurkte enorm . Het behang kwam van de muur ! De tegels lagen soms 's morgens op de grond . Mijn moeder kneep hem heel eventjes in z'n neus . Dat hielp goed zei ze . Ik denk als hij zich overdag goed inspant , dat hij dan minder snurkt . Ben zeeer benieuwd naar jouw ervaringen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol :-))) zoals je dat vertelt, het behang, de tegels... :-)
maar ocharme je moeder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Siska ,m'n moeder was blij toen ik het huis uitging.Toen ik me omdraaide en kushandjes naar haar "wierp" , maakte ze gebaren met haar hand van "doooorlooopen " ! !
Snurkgeluiden ontstaan als je op je rug ligt en je hoofd te ver naar achtergooit. Je tong zakt dan achter in je keel (als je tenminste eerst je mond even opendoet) en zorgt voor het geluid. Probeer het zelf maar eens.
Wat je dus moet voorkomen is op de rug liggen. Ook moet de snurker z'n kin bij z'n borst houden als hij op z'n zij ligt. Vertel dit de snurker en als het niet werkt dan kun je altijd nog een snurkapparaat aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat die persoon zich omdraait. Mijn man snurkt ook weleens en dan geef ik gewoon een ruk aan de dekens. Draait hij zich (licht grommend) om, probleem opgelost!
Je kunt er natuurlijk ook een glas water overheen gooien, maar dat geeft zo'n rommel en het duurt weer zo'n tijd voor ze verder slapen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook naar de huisarts gaan en dit probleem bespreken. Hij-zij verwijst je dan door naar de KNO-arts en kan je verder helpen.

In geval van slaapapneu is het zeker goed om hulp te zoeken

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Hem/haar op z'n zij laten slapen en niet op z'n rug.
- Neusspray kopen.