Ik hsb soort van wind in mn oren, het suist daarbinnen in mn rechteroor! Help!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.8K

Antwoorden (3)

Dit is niet echt een vraag maargoed.
Uitgaan van dat je een jongere bent denk jaar of 14-15 die harde muziek speeld moet je de volume knop zachter Zetten, naar de oorarts en hopen dat je oren niet permanent beschadigt zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon nachtje slapen. Wellicht morgen Al een stuk beter. Anders huisarts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je verkouden (geweest)? Heb je last van de spieren in je nek? Mogelijkheid tot verhoogde bloeddruk? Prop in je oren?

Afijn, het is vervelend maar er zijn vele 'onschuldige' redenen te noemen. Kijk t even aan, is t eind van de week nog niet weg, wordt t erger of gaat je oor pijn doen: bel even met de huisarts.