Stel je voor dat er inderdaad iemand met een tijdmachine naar die tijd is teruggereisd.
Zou het dan mogelijk zijn om met een mobieltje te bellen?
Een mobieltje doet het niet zonder netwerk waarmee het kan communiceren. Dat zou betekenen dat er satellieten moeten zijn of een op die plaats dekkend netwerk met GSM antennes.

Die vrouw heeft gewoon een klein tasje of een brief of voor mijn part een paar sokken in haar hand...
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat ze haar hoed vasthoudt om te voorkomen dat die wegwaait. Ten tijde van Charlie waren er nog geen mobieltjes. Ze kletst in zichzelf denk ik. Heb er geen andere verklaring voor.