hoe lang mag ik mijn huis niet verkopen nadat het bij een makelaar te koop heeft gestaan

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Dat ligt er aan bij welke makelaar je zit.
Er zijn makelaars die er specifiek mee adverteren dat je dat mag doen. Let dan bij de voorwaarden op dat er zoiets staat als:

* Geen intrekkingkosten bij eventuele intrekking van de opdracht tot dienstverlening.
* Geen boetebeding na beëindiging van de opdracht bij eventuele eigendomsoverdracht.
14 jaar geleden
Bedenk dat je belastingvoordeel hebt als je je huis binnen zes maanden weer verkoopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt aan je contract,en staat vermoedelijk in de kleine lettertjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een half jaar tenzij de makelaar niet presteert.... Lees er de kleine lettertjes maar op na....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij stond er in de overeenkomst dat ik wel bepaalde kosten moest betalen als ik de verkoop van de woning introk. Niets over een termijn van niet verkopen. Het zal in de overeenkomst staan denk ik