geen honger meer??

Ik wil een paar dagen vasten..ik weet dat het niet slim is maar een paar dagen heb ik op gezocht is niet erg schadelijk als je maar niet langer doorgaat maar hoe zorg ik ervoor dat ik sterk word en gewapend tegen de worldfamous eetbuien??Een soort stappen lijst lijkt me handig zodat ik die kan afwerken..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Vasten helpt NIET tegen eetbuien.
Het enige effect zal zijn dat je een enorme vreetbui zult krijgen en je driedubbel ellendig zult voelen.
Gezien deze en eerdere vragen, lijkt het me zinvoller dat je hulp zoekt om gezond om te leren gaan met eten - ga naar je huisarts en leg het probleem uit.
Geloof me, dat kan je heel erg helpen èn opluchten!