Hoe werkt de garantie voor mijn ipod bij de mediamarkt?

Ik heb een ipod touch 3g gekocht bij de mediamarkt (nog geen jaar geleden) en de home knop begint steeds slechter te werken, wat heb je nodig om garantie te krijgen?
Heb nu de ipod zelf(duhh) het plastic hoesje waar hij in zat toen ik hem kocht en de bon, is dat genoeg en hoe makkelijk zijn ze daarin?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Mediamarkt is daar heel goed in kwa service, als je de bon heb, kan je hem laten repareren. Het doosje hoef je niet mee te nemen, hoe meer er is hoe meer ze kwijt raken zeggen ze daar. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Best handeling is om Apple te bellen, je iPod word kosteloos opgehaald en meestal binnen week gerepareerd. Bij mediamarkt duurt het superlang voor dat je bericht
krijgt dat ie gerepareerd is.