Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Doet een gaatje (in je oor natuurlijk xD) laten schieten pijn? (ik ben 12)

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
803

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Op het moment zelf voel je het wel. Later is het nog wel warm en voel je het ook nog wel als een beetje pijn. Later niet meer. Als je 12 bent kun je dat beetje pijn wel aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, je voelt het een seconde per gaatje en dan is het al klaar.
Ik heb er twee in elk oor, want ik vond het zo eng dat ik dacht: dit doe ik maar 1 keer in mijn hele leven dus dan gelijk maar 4 ;-))
Maar eigenlijk stelde het niets voor. Wel heel goed desinfecteren want anders gaat het ontsteken en dat is minder leuk. Maar als je goed de aanwijzingen van de "oorschieter" opvolgt gaat het vast allemaal goed!
Net als bij mij :-)
Succes met je gaatjes!!
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Neej! Maar je moet wel vragen of ze tegelijk worden geschoten!:) anders dan heb je een gaatje en vind je het pijn doen en durf je hier niet meer! Het doet wel pijn! Omdat je oor heel gevoelig is na het schieten maar het schieten zelf gaat super snel! Ik dacht echt van en nu komt en toen waren ze al geschoten!:D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij was het eerder een appart gevoel niet eens pijnlijk ik had mijn moeders hand ook om fijn te knijpen niet eens geknepen maar gaf wel veilig gevoel daarna was het rood en warm naar paar dagen voelde ik er niet zo veel meer van eerste dagen waren ze wel gevoelig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stelt niks voor!
Ik heb 3 gaatjes in beide oren en ik ben daar nog steeds blij mee.
Gewoon doen.
Je oren zijn na afloop alleen even rood en gevoelig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij deed het helemaal geen pijn alleen na die tijd was me oor een beetje rood en gevoelig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je vagina tja dat doet pijn xd maar in je oor doet ff pijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het moment dat jij AUW!! Wil zeggen is het al gebeurd ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding