Stuur haar een paar dagen weg naar een hotel aan zee.

En lukt dat niet: een glas sherry en verplicht in die stoel zitten.

Is ook dat niet de oplossing: richting huisarts voor gesprek en een tijdelijk rustgevend pilletje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lullig dat minnetje!
Ik zou je wel een plusje willen geven maar dat kan ik nog niet.

Andere antwoorden (3)

Een kopje thee, de openhaard aan en gezellig praten dus niet over wer etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees lief voor haar. Neem haar wat werk uit handen door bijv. boodschappen te doen, je kamer zelf op te ruimen zonder dat ze hoeft te mopperen. Koop een bosje bloemen en een lief kaartje voor haar. Kleine dingen kunnen een hoop betekenen. En lief dat je wat tips van ons wilt horen om haar te helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lieve reactie +!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je :-)
Vooral lief en geduldig blijven.
Ik wil mijn moeder altijd vertroetelen en verwennen als ze gestresst is,ik doe dan alles voor haar.
Ik neem haar zoveel mogelijk uit handen,ga bij haar zitten enz.
Maar ja,ik heb dan ook de liefste moeder van de wereld!ha,ha!;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lieve dochter ben jij voor je moeder! Houden zo+!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou wel willen dat ik zo'n moeder had. Die van mij bestempeld me als dom kind omdat ik ADHD heb (toen ik me HAVO diploma haalde was ze ook niet tevreden, terwijl ze eerst zei dat ik dat nog niets zou halen. Dat nog eens balen joh...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bestevaer:dank je wel!:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ScantraxxReloaded:wat rot voor je!
Je moeder zou trots moeten zijn dat je je diploma hebt gehaald en ADHD heeft niks met dom te maken!
Misschien gaat ze dat nog inzien, maar jij moet beseffen dat je trots
op jezelf kunt zijn wat ze ook zegt!