Je zou kunnen zeggen: het is misschien niet gezellig, maar ik wil er graag een eind aan breien (o.i.d.), ik moet morgen vroeg weer op. Zullen we nog een laatste drankje nemen. Mocht het bezoek dan geen aanstalten maken, kun je vragen of ze nog een kopje koffie willen voor het naar huis gaan (maar het blijft moeilijk).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Tijd voor wat? Als het geen apparte betekenis heel gewoon naar je horloge of klok wijzen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door enigszins overdreven op je horloge te kijken en te zeggen ''óh is het al zo laat?''
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit werkt alleen als je een partner hebt:
"Kom, we gaan naar bed, die mensen willen naar huis."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste mensen, wat gaat de tijd toch snel als het gezellig is. Laten we nog een laatst rondje nemen en dan afscheid nemen. Morgen moeten we weer vroeg op. Wie lust er nog wat?