Mijn vriendin is uitgeschreven uit woningbouw bedrijf, terwijl zij van niets af wist, wat kan zij eraan doen?

Nu moet zij opnieuw inschrijf geld betalen, zij heeft nooit een brief gezien in 2009. Blijkbaar als je niet reageerde schreven ze je uit. Maar hoe moet je reageren al je de brief nooit gehad het.

Wat kan zij doen ?? Naar wie een klachtenbrief sturen?
Naar gemeente of en naar woningbouwbedrijf van gemeente.

Ze heeft wel al gebeld maar zeggen opnieuw inschrijven en dat kost weer geld.

Toegevoegd na 6 minuten:
dus zonder da zij het wist is zij uitgeschreven,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, maar inschrijfgeld is in veel gevallen éénmalig. Bij uitschrijving van je vriendin zullen ze haar vast meerdere malen een brief hebben gestuurd. Waarschijnlijk omdat op die brieven niet op gereageerd is, hebben ze haar uitgeschreven.
Er zit dan niets anders op dan haar zo snel mogelijk weer opnieuw in te schrijven. Inschrijfduur is een kostbaar goed!

Antwoorden (1)

Langs gaan, niet telefonisch afhandelen.

Bedenk waarom ze de brief niet heeft gehad, vertel de zielige desastreuze gevolgen en kijk er zielig en wanhopig bij.
Je vriendin moet dit zelf doen, gaan mannelijke aanwezigheid gewenst.

Sorry dames, even een stapje terug wb feminisme...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, ik hoef niet zielig te kijken om tot een oplossing te komen. Vind het geen goed antwoord. - is dus van mij...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is natuurlijk ook geheel je eigen keuze. Als alles buiten je schuld is gebeurd en met een gewoon goed gesprek en uitleg kom je er niet, tja, dan kun je dat accepteren.
Als ik t ooneerlijk vind dan zet ik mn vrouwelijke charme wel in, en meestal met succes.
Maarrrr, dan heeft t ook echt verdrietige en desastreuze gevolgen voor mezelf. Ik laat t dan gewoon ook zien, mét een beetje extra. Ik ga mezelf niet in de vingers snijden!
Maar als jij je verlies neemt is dat aan jou...
Succes!