Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Probleem met iPod oplader

Ik heb onlangs bij dealextreme een iPod oplader gekocht (voor in het stopcontact) hij laad wel op, maar als ik m'n iPod er aan heb liggen functioneert het touch screen niet goed. (hapert/reageert niet) zodra ik hem los maak is het weer weg. Weet iemand hoe dit komt en of het schadelijke gevolgen heeft voor mijn iPod?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
455

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb je ook andere opladers waarbij hij dit niet doet? Want ik heb zelf ook een ipod oplader met stekker die het gewoon prima doet :) als ik jou was zou ik terug gaan naar de winkel en een nieuwe vragen, want het ligt gewoon aan het stekkertje zelf denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is heb je het kabeltje die je ook in de pc/laptop kunt steken om hem op te laden aan een soort stekkertje gekoppeld zodat je dus geen pc of laptop nodig hebt om hem op te laden.. Het kan denk ik dus aan het kabeltje of stekkertje liggen. Ik zou kijken of het kabeltje wel in je pc goed werkt, dan zou het daar niet aan moeten liggen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding