Hoe zorg je dat je de split kunt doen?

En na hoeveel dagen/weken kun je m dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Oefenen, rekken en strekken. Hoe lang het duurt voor je het kunt hangt daar natuurlijk mee samen.
Als he hypermobiel bent zal t je wat sneller lukken.
Oefenen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hypermobiel? Je zult huperflexibel bedoelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hyperflexibel*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik bedoel hypermobiel. Dan zijn je pezen en spieren te veel opgerekt waardoor je gewrichten alle kanten op vliegen. Mensen die last hebben van het hypermobiliteitssyndroom hebben ook vaak last van uit de kom schietende lichaamsdelen.
Het duurt wel een tijdje voor je hem kan. Je kan beter spagaat leren want dat leer je sneller. Het is een kwestie van goed doordrukken als je warm bent en sws dit twee keer oer dag doen.. Waarom wil je dit eigenlijk leren?