Heeft een ipod touch ook een IP adres?

Ik vroeg me af op je op de ipod touch ook een IP adres hebt net zoals op de cumputer of een ander herkenningsnummer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ja alles met internet heeft een ip adres.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee heeft geen ip adres
Alles heeft een Mac adres dat is een unieke code voor aparaten wat EVENTUEEL op internet kan als je een op adres hebt hebt je ook internet een Mac adres als je ook geen internet hebt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeker, kijk maar eens bij instellingen dan bij wi-fi en dan klik je op je netwerk en daar staat hij dan het IP-adres!