Bestaan er een app zoals notities alleen als je je iPod schuin houd hij niet draait?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het moet bestaat zijn ipv bestaan

Antwoorden (3)

typ bij de apstorre in notities en je vind vast wel wat gebruik anders gewoon het programa notities wat altijd op je Ipod staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dubbel klikt op de thuis knop, dan krijg je multitasking ervoor. Je swypet dan naar rechts en dan zie muziek afspeel knoppen. Dan klik je op de rotationlock knop (links van de muziek afspeel knoppen) die knop is ervoor bedoelt dat als je je ipod touch een halve slag omdraait, dat het beeld niet gaat draaien, maar gewoon gelijk blijft met de ipod zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar is ie weer. De vraag die al zovaak gesteld is. Wederom het antwoord:

Als je een nieuwe iPod touch hebt kun je via dubbelklik op de home knop een menu aanroepen met hier de grijze lock knop.

Als je een oudere iPod touch hebt gaat het simpelweg niet. MITS je doet jailbreaken, dan kun je via cydia het programma SBsettings installeren met de rotation inhibitor.