Hoe lan je een mens flauwlaten valen?

Nou ze zeggen altijd dat als je achter je oordrukt dat je dan soort van flauwvalt maar mijn vraag is is dat ook zo :p

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
Ik snap de vraag niet. lan een mens valen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe je een mens flauw kan laten vallen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een mens lan je flauwlaten valen door dit soort stomme spelling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet een truc waarbij er even geen bloed naar je hersenen gaat, d.m.v. Je hart. Alleen de kans dat je in die toestand blijft is er, daarom zeg ik het niet. Maar achter het oor drukken heb ik nooit van gehoord, wel in dat gat boven he ribben. Dan stik je en val je flauw.
Maar ook deze manier is niet om uit te proberen.

Antwoorden (1)

Je moet je hoofd tussen je knie houden. Dat moet je 1a2 minuten Zo doen en dan ineens rechtop staan.