Is het verstandig op te douche op de 1e dag van je ongesteldheid(geeft dat niet veel puinhoop)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het is ook wel mogelijk te douchen zonder tampon of dergelijke. Alles spoelt weg met het water, zoveel bloed komt er meestal niet uit met het douchen.
Als allerlaatste even met de douchekop spoelen bij je vagina, en dan afdrogen in de douchebak (of hoe het ook in de badkamer is).
Ik heb zelf wel eens gehad dat ik op de douchemat lekte, en dat is niet fijn.

Blijf in de douchebak staan, eerst even je benen een beetje afdrogen, pas op met afdrogen bij je vagina en billen, dat er geen bloed op je handdoek komt, en dan snel de onderbroek weer aan :)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je goeie antwoord :D!!
Kimath
13 jaar geleden
geen probleem, zo douche ik zelf ook altijd tijdens menstruatie :P
Het is vaak toch wel fijn om even te douchen, je voelt je net wat frisser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt (:

Andere antwoorden (3)

Je kan gewoon douchen, je bent echt niet lek ofzo dat alles eruit stroomt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan heel goed en is wel zo fris :) het beetje bloed stroomt gewoon door het putje. Vrouwen die net bevallen zijn douchen ook gewoon en dan bloed je heel wat meer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord (:
Als je een goed passende tampon inbrengt ( lees de gebruiksaanwijzing ) is er niets aan de hand. Dan kan je gewoon douchen en zelfs zwemmen.