Zand onder het scherm van iphone

Ik heb een iphone en die is 2 jaar oud, er zit nu best wel veel zant in en ik irriteer me er aan dat ik het niet weg krijg we hebben al ge proobeerd te blaazen maar dat werkde ook niet... Weet iemant hoe ik dit weg krijg, mackcentre zit heel ver weg...!
Alvaast bedankt PS ik ben dislekties

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Het ligt een beetje aan het precieze type telefoon dat je hebt, maar ze zijn vrij eenvoudig open te maken.

Je haalt de sim kaart eruit inclusief houdertje.

Vervolgens draai je de 2 ( hele kleine) schroefjes los aan de onderzijde van je telefoon (bij de oplaad plugin)

Dan kan je met een klein zuignapje dat je op je scherm vastzet het lcd scherm loshalen. Doe het voorzichtig, anders gaat je telefoon naar de vaantjes.

LET OP! Je moet het zuignapje op de onderzijde van je scherm plaatsen bij de thuisknop. De bovenzijde (bij de aan/uit knop) is bevestigd aan het moederbord en kan dus niet ver los of open.

Je kan het scherm dan schoonmaken en 'm weer dichtschroeven.