Dat zal waarschijnlijk Netwerk-VSP zijn. Niet omdat die nou zo goed zou zijn, maar omdat er eigenlijk nog maar één folderverspreider is.

Tot voor kort waren er 2 grote spelers in de markt, Interlanden Spreigroep en Netwerk-VSP. Maar als je googelt op Interlanden, zie je allerlei zaken als "stopt activiteiten" en "faillissement". Doorklikken geeft weinig duidelijkheid, maar het klopt wel met wat ik iedere week in mijn brievenbus vind.

Tot voor kort waren het altijd 2 grote pakketten folders, en nu nog maar 1. Plus zo nu en dan nog een los foldertje (Kruidvat op zaterdag) of een mini-pakketje van 2 of 3 folders.