Hoeveel flessen drinken zouden jullie kopen voor een feestje van 10 personen?

Alcohol en fris.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wat slim is om de flessen alvast te mixen, dus gewoon de cola bijv al mixen in 2 flessen met bacardi!( net wat je allemaal wil mixen) dit is fijn doordat iedereen aan het einde van de avond zat is en het puur gaat drinken zo gebeurt dat niet! Ik zou voor 10 personen 4 à 5 flessen mix kopen denk ik, Miss zelfs minder:)
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar is echt geen zinnig antwoord op te geven als we niet weten wat voor personen er op dat feestje komen, hoe oud ze zijn, of jullie als doel hebben om veel te drinken of dat je nog wat anders gaat doen tijdens het feestje, hoe laat het feestje begint en hoe laat het eindigt enzovoorts.

Als ik 10 familieleden op 'n feestje krijg, koop ik 4 flessen fris, 2 flessen wijn, een kratje bier en een paar pakken sap. Sterke drank daar doen we niet aan bij feestjes. Maar ik zou me zomaar voor kunnen stellen dat mijn tantes en ooms niet tot jouw doelgroep behoren.