Ik zat zo te werken op een site op internet en opeens heb is de site verkleind ,ik weet niet hoe,maar wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Op je browser kun je de grootte van een website vergroten en verkleinen.
Met de toetscombinatie Control nul (dus eerst de toets Ctrl indrukken en dan de 0 en dan loslaten) kun je weer de gewone grootte terug krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ctrl+scrollwieltje van je muis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechts onder in de browser, staat een percentage. Als je dit op 100% zet, zal het weer normaal zijn. En wat nog makkelijker is; Ctrl+muiswieltje.