For the win, bijvoorbeeld: Ali B ftw! Ali B for the win, dat betekent iets als: Ali B is de beste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Fotow (foto)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dus niet. Het is for the win
Ftw kan ook betekenen for the win
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
For The Win;

Het is veel gebruikt gamersjargon om aan te duiden dat iets geweldig is. Zegmaar het tegenovergestelde van Fail
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
For The Win. Vaak gebruikt in chats van games, maar soms ook op straat, of onder personen die onder het stereotype nerd vallen.

Oorspronkelijk komt de term uit de spelshow "HollyWood Squares", waarbij deelnemers bij hun beslissende zet dit geregeld zeiden. (Deze zet is) for the win. De winnende zet dus.

Toegevoegd na 2 minuten:
Tegenwoordig wordt FTW niet alleen meer gebruikt voor een winnende zet, maar wordt het ook toegepast op andere personen, voorwerpen e.d., om aan te geven dat datgene geweldig, en dus for the win is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik en mijn vrienden gebruiken wtf meestal voor wat te f#ck!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fat The Wack dan toch zeker:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soweej dat is echt stoer! Dan ken je zeker stfu ook!! En lmfao!! Pfff -_- '
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat te fuck ? Dat schreif je tog wOT de fuk ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lolroflwpimp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, doe je dan wel effe een schone broek an ?
F#CK THE WORLD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fatewack (wtf dan omgekeerd)