moet je toestemming van je ouders hebben als je een oorbel laat schieten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan hoe oud je bent!;)

Het beste antwoord

Vanaf 12 jaar mag jezelf beslissen .
Piercen vanaf 14 jaar trouwens.
Dat weet ik door mijn broer,die kwam op z' n 14e met een tongpiercing thuis,waren mijn ouders niet blij mee!
Overleggen is dus altijd wel een goed idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,zoiets hoorde we later ook.
Is dat dus echt officieel?
Bij de Tatoo-shop hebben ze hem(en z'n vrienden)wel weggestuurd,als het aan hem had gelegen had hij nu ook een grote Tribal tatoo op z'n schouderblad!
Maar gewoon gaatjes in je oren mag wel vanaf 12 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje, heb vandaag meteen gedaan

Andere antwoorden (2)

Nee, toen ik 12 was hoefde ik dat tenminste niet meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan hoe oud je bent. Tot je zestiende hebt je toestemming van je ouders nodig voor dit soort dingen. Overleg het even met je ouders, dan merk je vanzelf of het mag of niet.