Is een tweedehands scooter betrouwbaar?

Ik wil een Yamaha aerox kopen maar zoek er eigenlijk een die niet opgevoerd is dus max 50 km rijd

Weet jij het antwoord?

/2500

Een aerox die niet opgevoerd is word moeilijk zoeken haha. Maar als hier goed mee omgegaan is zijn ze gewoon betrouwbaar hoor, let wel op kmstand etc als je er een gaat kopen en maak een testrit

Niet doen. Had me een scooter tweedehands gekocht en heb er later nog 1500 ingeduwd. Niet echt te gek

Ja als je een 2e hands scooter gewoon bij een betrouwbare dealer of iemand die je goed kent koopt dan mag je er gewoon vanuit gaan dat deze in orde is. Ik heb zelf ook ooit een 2e hands scooter gekocht, dat was dan wel geen aerox maar ik heb hier nooit problemen mee gehad. Toegevoegd na 1 minuut: Ik weet trouwens niet of het makkelijk is om een niet opgevoerde 2e hands scooter te vinden, maar je kunt bij een dealer altijd vragen of ze er voor kunnen zorgen dat ie weer max 50kmh loopt.

Zou ik niet doen. Iemand doet zijn scooter/auto weg omdat er iets niet lekker is...meestal. Buurmeisje heeft niets dan ellende met tweedehands scootertje. Spaar ff door en begin nieuw. Heb je nog veel jaar plezier van.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100