Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou het niet makkelijk zijn als je elkaar een berichtje zou kunnen sturen Bijvoorbeeld als je verder op een antwoord/vraag in wilt gaan,

Ik persoonlijk heb al een paar keer iemand een Pm (persoonlijk bericht) willen sturen om dieper op een antwoord in te gaan, wat ik eigenlijk alleen met de antwoorder wilde bespreken. mee eens of juist niet mee eens?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
946

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zo. Heel erg mee eens! Het hoeft niet alleen te zijn om verder op een vraag in te gaan maar ook om gewoon contact te hebben. Misschien is het ook een leuk idee om links of rechts naast de vragen een kleine shoutbox (chatbox) te maken. Waar je gemakkelijk met ieder ingelogd iemand snel contact kan hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het zou inderdaad wel handig zijn.Het enige advies wat ik kan geven is,stuur een berichtje naar de redactie van GV.Dit kun je doe via contact,onder de paarse streep.Ik denk dat dit wel gewaardeerd wordt.
Groeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helemaal mee eens.
Ik had gisteren ook een sitiatie waar ik dat nodig had.
Ik ga niet adressen en telefoonnummers in het openbaar zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt nog drie dagen om event.Mailadressen uit te wisselen via IQ,dan is het daar over!
Misschien komt hier binnenkort wel PMservice.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mee eens, nu moet je rommelen via reacties maar die zijn niet goed zichtbaar waardoor het niet echt makkelijk is. Daarnaast moet je soms gewoon wat prive dingen bespreken zoals bij het instellen van e-mailadressen en andere dingen. Dat doe je gewoon niet via een reactie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het sturen van een bericht staat op de wishlist, echter evenals een aantal andere nieuwe features. Het kan dus nog even duren, maar uiteindelijk zal het er zeer waarschijnlijk komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding