Wie heeft er ervaring met de Otto en de klachtenafhandeling?

Ik probeer al bijna 2 jaar lang ervoor te zorgen dat ik geen reclame meer van de otto ontvang. Bellen, emailen het mag allemaal niet baten. Wie heeft er een goede tip om hen zover te krijgen dat ik geen reclame meer ontvang?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Terugsturen. Gebruik bestelenvelop. Of een dramatische brief sturen dat de geadresseerde is overleden en dat het sturen van post de overige familieleden veel verdriet bezorgd Adreswijziging doorgeven. Als nieuw adres doorgeven: het huisadres van wehkamp in Zwolle, Paleis Soestdijk of adres Libische ambassade in Den Haag.

Gewoon retour afzender. Dan moeten zij opnieuw de porto betalen. Lees ook eens de consumenten site van Radar http://www.trosradar.nl/ Ervaringen van anderen kunnen echt helpen of waarschuwen. Daar komt Otto ook voor. Giga veel info over bedrijven en talloze andere onderwerpen. Ik kijk er heel regelmatig en het heeft me al voor wat mistappen behoed.

Als je niets meer bestelt en geen klant meer bent (dus ook geen lopend krediet meer), dan stopt het vanzelf.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100