Hoe haal je jail breaker weg?want ik heb een app met loader erbij en ik kan hem niet openen!!

Alvast bedankt:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je niet weet hoe je een jailbreak moet verwijderen zou ik er zelf nooit aan beginnen... Je kan hem herstellen aan de computer maar je kan het probleem ook oplossen. Ik neem aan dat je met greenpois0n gejailbreakt hebt? Oplossing: iPod opnieuw inde DFU mode zetten en opnieuw jailbreaken. Loader verdwijnt vanzelf naar het installeren van cydia. Zo niet klik linksboven in Loader. Instellingen -> Loader verwijderen

Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij mij ging het weg toen ik m'n iPod software via de pc had Ge-update
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Resetten ?? met itunes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee bedankt:) zal het proberen grtz