Hoe kan je van ebuddy naar msn (lees omschrijving voor mee duidelijheid!)

Ik heb een ebuddy app gedowload maar als je in logt zit je op buddy en hoe kan je dan naar msn gaan??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je moet een eBuddy account aanmaken, deze word gekoppeld aan je account van chatprogramma's als MSN Messenger (en nog een paar andere als je die hebt). Dit kun je volgens mij gewoon vanuit de app aanmaken. Toegevoegd na 2 uur: Ik heb de officiële uitleg gevonden: How can I add an account to my eBuddy ID? After creating an eBuddy ID, you will be asked to link your IM accounts to this eBuddy ID. Additional accounts can be added later by tapping the 'Accounts' tab (on the bottom of the screen) and then tapping '+'. 1. Tap 'Choose a network'. 2. Choose the IM network in the list. 3. Enter the email address (or username) and password of the IM account. 4. Turn 'Login automatically' on if you want to sign in with this account automatically at startup. Turn 'Login automatically'' off to disable this. 5. Tap 'Add' to add the account to your eBuddy ID. Vertaling: 1. Klik op 'Choose a network' 2. Kies het IM netwerk waarmee je wilt verbinden. 3. Voer de login gegevens in van je account (in jouw geval MSN) 4. Klik op 'Login automatically' als je automatisch wilt inloggen als je de eBuddy app start. 5. Klik op 'Add' om de account aan je eBuddy ID te koppelen.

Bronnen:
http://m.ebuddy.com/iphoneapp/faq.php

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100