Hoe kan je van ebuddy naar msn (lees omschrijving voor mee duidelijheid!)

Ik heb een ebuddy app gedowload maar als je in logt zit je op buddy en hoe kan je dan naar msn gaan??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je moet een eBuddy account aanmaken, deze word gekoppeld aan je account van chatprogramma's als MSN Messenger (en nog een paar andere als je die hebt). Dit kun je volgens mij gewoon vanuit de app aanmaken.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb de officiële uitleg gevonden:

How can I add an account to my eBuddy ID?
After creating an eBuddy ID, you will be asked to link your IM accounts to this eBuddy ID. Additional accounts can be added later by tapping the 'Accounts' tab (on the bottom of the screen) and then tapping '+'.

1. Tap 'Choose a network'.
2. Choose the IM network in the list.
3. Enter the email address (or username) and password of the IM account.
4. Turn 'Login automatically' on if you want to sign in with this account automatically at startup. Turn 'Login automatically'' off to disable this.
5. Tap 'Add' to add the account to your eBuddy ID.

Vertaling:
1. Klik op 'Choose a network'
2. Kies het IM netwerk waarmee je wilt verbinden.
3. Voer de login gegevens in van je account (in jouw geval MSN)
4. Klik op 'Login automatically' als je automatisch wilt inloggen als je de eBuddy app start.
5. Klik op 'Add' om de account aan je eBuddy ID te koppelen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa ik heb een ebuddy account gemaakt maaar daarna kan ik nergens vinden waar je in msn kan in loggen!
Kimath
13 jaar geleden
heb je de accounts aan elkaar gekoppeld? het is al even geleden dat ik die app gebruikt hebt, ik weet het niet meer precies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm ik weet niet hoe dat moet maar misschien heb ik per ongeluk ergens gedrukt wat kan ik nu doen....... P.s je had op nog een vraag van mij geantwoord over internet op ipod en nee het was niet in de trein maar op school (je hebt zeker zelf ook een ipod?!;p
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb gezien dat het op school was bij je andere vraag, ik had daar ook alweer op gereageerd. Ik heb zelf inderdaad een iPod Touch. Bij mij op het werk kan ik wel via WiFi online, maar de Hyves en Mail app werken niet
Die zijn geblokkeerd, want thuis doen ze het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeej het is me gelukt met ebuddy heeeeel erg bedankt!!! :) (;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik denk dat , dat internet geblokeerd is ofso maar bedankt voor je moeite(:
Kimath
13 jaar geleden
Geen probleem, mooi om te horen :)